A 70 éves Szent István Filharmonikusok és a Szent István Zenei Műhely ünnepi hangversenye
- Szent István Filharmonikusok
Dohnányi: Magyar ünnepi nyitány Op.31 ( 1923 )
Vezényel: Záborszky Kálmán
- Tücsök és a Kabóca egyesített zenekara
Zempléni László: Régi magyar táncok
Vezényel: Zsíros Levente
- Szent István Szakgimnázium Női kara
Brahms: Vier Gesange op.17. (énekek nőikarra, 2 kürtre és hárfára)
Vezényel: Soltész Éva
- Szent István Szakgimnázium Vegyeskara
Buxtehude: Das neugeborne Kindelein – Weihnachtskantate
Vezényel: Safarek Krisztián
- Szent István Zeneiskola Fafúvós Együttese
Tielman Susato: Táncok a Danserye című táncoskötetből:
Purcell: Rondeau az Abdelazer (magyarul: A mór bosszúja) című színdarabból
Vezényel: Földesi András
- Pizzicato Gitárzenekar
- Bizet: Carmen szvit
Vezetők: Solymári Tímea és Balog Péter
- Hanghullámok Kamarakórus
Daróci Bárdos Tamás: Boros Nóta
Tavaszi körtánc
Vezényel: Szabados Judit
- Ormányos Falka Fagottzenekar
Vezényel: G. Marek Katalin
- Zeneiskolai Fúvószenekar
Jacob de Haan: Ammerland
Carl Teike: Üdvözlet induló
Vezényel: Földesi András és Tesch Ferenc
SZÜNET
- Zeneiskola Ütőegyüttese
One Note Samba
El Porompompero
Vezényel: Mericske Zoltán
- Szent István Szakgimnázium Fúvószenekara
Erkel: Hunyadi nyitány
Vezényel: Makovecz Pál
- Jubileumi Zenekar
Liszt: I. Mefisztó keringő (Tánc a falusi kocsmában)
Vezényel: Juhász Bence
- Zeneiskola Szimfonikus Zenekar és Szakgimnázium Vonószenekara
Brahms: Akadémiai ünnepi nyitány
Vezényel: Horváth Gábor
A Johann Sebastian Bachra is nagy hatást gyakorló orgonista-zeneszerző, Dietrich Buxtehude a gyermek Jézus születését ünneplő újévi kantátájában már elszakad a korabeli gyakorlatban használt himnusztól, szabad kompozíciójának plasztikus szövegfestése emeli ki művei közül. A jubileum fényét emeli Dohnányi Ernő 1923-ban Pest, Buda és Óbuda egyesítésének ötvenedik évfordulójára komponált Ünnepi Nyitánya, amely igazi mestermű, tökéletesen ötvözi a Himnusz, Szózat és Dohnányi Magyar Hiszekegy szövegére komponált zenéjét, és nagyszerűen rezonál a koncert zárószámára, Brahms ötvenes éveiben komponált, gondtalan fiatalságát idéző, egyszerű diákdalból kibomló lendületes Akadémiai Ünnepi nyitányára. A szerelemről és elmúlásról énekel Brahms különleges kisegyüttessel, kürttel és hárfával kísért nőikara, az op. 17. Vier Gesänge, az első tétel reményteli hangja a negyedik tételben szomorú, daktilus lüktetésű gyászénekké válik. Liszt ezzel egyidőben komponált Mefisztó-keringője a Két epizód Lenau Faustjábóle, folyamatos variációival és kromatikus dallamaival a féktelen szenvedélyt jeleníti meg. Míg a zenekari műsorszámok között a fúvós, ütős, és gitáregyüttes távoli korok és kultúrák zenéivel készülnek: Susato reneszánsz táncaitól a tangóig, az Ibériai-félszigettől egészen Amerikáig kalauzolnak bennünket.